۱۰فاز میزنم
دردش ب قلب عمش زندگیممممممم🥺😘♥💋
هیچی نمیزنم
قربونت برم چشات ناز میبینه
الان خیلی داغون شدم ،داغ پدر و مادر ،زایمان
حاملگی پر خطر ،فکر و استرس و اقتصاد
خیلی روم اثر گذاشته
عکسه واسه چند سال پیشه
سوال حذف شد ،اینجا جوابت دادم
بنظرم اسپری پینو عالیه
بنام خدا هیچی
بچه من باشه میزارم بمونه خیلیم قشنگه🥰💕
ای خدا🥺🥺😘❤️
اسپره موی فیروز
به موهای دخترم روغن مو فیروز میزنم،یه کوچولو سرانگشت و بعد فر میشه
هیچی فعلا نمیزنم همینجور فرفری فقط شونه میکنم
موهاش حالت داره گره بازکن پینو میزنم فقط
من آخرش نفهمیدم موهای پسرم فر ..موجدار ..صاف بخدا توش موندم که اقدام کنم🤣🤣🤣🤣هرروز یجوره
نمیدونم اومدم ببینم بقیه چی میزنن موهام دخترم فره داره زبر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.