۷ پاسخ

سلام میگم اجی گفته بودی شیر خشک نان 1 داری برای فروش؟؟

بستگی ب بیمت داره ک چند درصد میده و اینکه سقفش چقدره مثلا یکی سقف بیمش ۵۰تومنه و ۹۰درصد هزینه رو میده اما بیمارستانی میره ک صدتومن هزاینه سزارینش ش ه بیمه ک ۹۰تومن نمیده نهایتا ۵۰تومن میده یکی سقف هزینش ۳۰تومنه اما ۶۰درصد پوشش میده هزینه بیمارستانش ۳۰تومن شده ۱۸تومن بش میدن

با بیمه تکمیلی فقط پول اتاق خصوصی و یه سری دارو تقربیا ۵ تومن بدون تکمیلی ۳۵ میشدم

بهمن ماه ۴۴ تومن شد ۴ تومن پرداختیم

هزینه ۴۵تومن شدبابیمه تکمیلی۴۵۰۰گرفتن

۳۰تومن

سزارین اختیاری؟

سوال های مرتبط