سلام میگم اجی گفته بودی شیر خشک نان 1 داری برای فروش؟؟
بستگی ب بیمت داره ک چند درصد میده و اینکه سقفش چقدره مثلا یکی سقف بیمش ۵۰تومنه و ۹۰درصد هزینه رو میده اما بیمارستانی میره ک صدتومن هزاینه سزارینش ش ه بیمه ک ۹۰تومن نمیده نهایتا ۵۰تومن میده یکی سقف هزینش ۳۰تومنه اما ۶۰درصد پوشش میده هزینه بیمارستانش ۳۰تومن شده ۱۸تومن بش میدن
با بیمه تکمیلی فقط پول اتاق خصوصی و یه سری دارو تقربیا ۵ تومن بدون تکمیلی ۳۵ میشدم
بهمن ماه ۴۴ تومن شد ۴ تومن پرداختیم
هزینه ۴۵تومن شدبابیمه تکمیلی۴۵۰۰گرفتن
۳۰تومن
سزارین اختیاری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.