عزیزم من ۳۱ هفته زایمان کردم به خاطر این که آب دور جنین کمه حتی آمپوله ریه هم نزدم پسرم رفت دستگاه یک هفته بعد ترخیص شد حتی ریه هاش هم مشکلی ن داشتن کامل بودن
خواهر من دوقلوهاشو ۷ ماهش تموم نشده بود به دنیا اورد اونم طبیعی ،الان عشقای خاله کم مونده ۲ سالشون بشه .
آبجی من ۳۳هفته زایمان کرد جوجش الان تو دستگاه 🥺 خداروشکر خوبه حالش میگن دکترا
اره عزیزم از ۳۲ هفته بچه میمونه فقط میره دستگاه
اره عزیزم من برادرزادم ۸ ماهه بدنیا اومد چن روز گذاشتنش تو دستگاه
یکی از فامیلامون ۳۲ هفته زایمان کرد نی نیش دستگاهم نرفت فقط کوچولو بود
اره بابا میمونه یکی از همسایه هامون تو ۷ ماهگی کیسه ابش پاره شد و زایمان کرد بچش رفت دستگاه اما موند
بله عزیزم
چیشده مشکلی پیش اومده برات؟؟
ریه بچه ها اخرین چیزیه ک کامل میشه بخاطر همین بچه هایی کزود ب دنیا میان ممکنه برن دستگاه تا ریه کامل شه
معمولا تو هشت میگن نمیمونه ۶ و ۷ میمونه ولی همچی با خواست خداست اگر بخواد و قسمت باشه میمونه
امام حسین ۶ ماهگی ب دنیا اومده عزیزم
ارع عزیزم طرف تو ۷ماه هم بچه براش مونده ربطی نداره
امپول ریه فقط باید بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.