فکر کنم وزن بچه خوب باشه جون گرفته باشه دستگاه نمیره
کاشکی منم شنبه برم سونو وزن بچم بالا باشه چون همش حس زایمان دارم استرس ولم نمیکنه
من ۳۶هفته و ۶روز زایمان کردم رفت دستگاه
من ۳۵هفته زایمان کردم بچم دستگاه نرفت
معمولا بچه کامله از ۳۶ هفته ب بعد
کم تر پیش میاد بره دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.