کسی تو ۳۶ هفته زایمان کرده بچش دستگاه رفته ؟

۴ پاسخ

فکر کنم وزن بچه خوب باشه جون گرفته باشه دستگاه نمیره
کاشکی منم شنبه برم سونو وزن بچم بالا باشه چون همش حس زایمان دارم استرس ولم نمیکنه

من ۳۶هفته و ۶روز زایمان کردم رفت دستگاه

من ۳۵هفته زایمان کردم بچم دستگاه نرفت

معمولا بچه کامله از ۳۶ هفته ب بعد
کم تر پیش میاد بره دستگاه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد