کسی ۳۶ زایمان کرده بچش دستگاه نره؟؟

۴ پاسخ

بعله گلم من ۳۶ هفته زایمان کردم چون آمپول بتامتازون زده بودم و وزن نی نیم خوب بود خداروشکر دسگاه نرفت

بچه ات پسر بود یا دختر که دستگاه نرفت

علائم زایمان داری؟

بله من.۳۵ هفته و ۴ روز بودم دستگاه هم نرفت

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد