اره عزیزم بچه ۳۵ هفته کامله
آره گلی دختر خواهرم عید 36 هفته 4 روز زایمان کرد دستگاه نرفت با ورزن 2800
سلام عزیزم بچه من دقیقا ۳۶هفته و۵روز بود
خداروشکر سالم بود...باخودم رفت اوبخش.
هیچ مشکلی هم نداشت
اره من ۳۶هفته و ۵ روز کیسه ابم پاره شد😅
دستگاه ربطی به هفته بچه نداره به شرایط بچه هست
اگر اب دورش بخوره یا تنفسش مشکل داشته باشه میره دستگاه
یه بچه ۳۹هفته دنیا میاد میره دستگاه
یه بچه ۳۵هفته دنیا میاد نمیره
تاریخ زایمانت چندمه ؟
ماشالله وزن بچت خوبه نگران نباش عزیزم
آره دیدم بچه سی و سه هفته هم بدنیا اومده ولی دستگاه نرفته یا ۳۸ هفته بدنیا اومده رفته
فکر کنم بستگی به بچه و ریه این چیزا داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.