اگه اممول ریه بزنی الان بیاد فک نکنم
حتما امپول پروژسترون بزن تا زایمان نکنی الان
وزنش اوکی باشه نمیره دستگاه
دوست من ۳۵ زایمان کرد دستگاه نرف
منم درد دارم احساس میکنم ۸ ماه پر نمیشه زایمان میکنم سز دومم
اره امپول ریه زده باشن ۳۵ دیگه دستکاه نمیرع
۳۵هفته وشش روز زایمان کردم
دستگاهم نرفت
جاریم ۳۵ هفته انقباض داشت بستری شد امپول ریه زدن ۳۶ هفته یعنی اول ۳۶ هفته بدنیا اومد نرفت دستگاه ۲ کیلو بود بچه ش
مگه زایمانمیخوای کنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.