خانوما کسی بوده ۳۳ یا ۳۴ هفته زایمان کنه بچه دستگاه نره؟؟؟؟

۴ پاسخ

نه اصلا امکان نداره زایمان زودرسه و دستگاه میره

امکان ندارع دستگاه نرفته باشه اگرم رفته باشه خوب میشه

احتمالش کمه نره دستگاه چون زایمان زود رس

شما علائمت چیه

سوال های مرتبط

مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد