۹ پاسخ

اره عزیزم دوست من بوده ۳۶هفته اما بچه دستگاه نرفت

دوست من ۳۵ هفته زایید نرف دستگاه هیچ آمپولی و.. هم نزده بود

من 36تمام شد اول 37بچه اولم ب دنیا اومد

من ۳۷ هفته۳روز ۵ساعت دستگاه بود

اره من خیلی شنیدم ۳۷ دگ بچه کامله
به حرف دکترا گوش نده من با اینکه آمپول ریه زدم همش منو میترسونن که نباید زود بدنیا بیاد بچه وگرنه می‌ره دستگاه 😐😐

من ۳۷ بودم خداروشکر مشکلی نبود

بستگی ب بچه داره
وزنش خوب باشه
خوب نفس بکشه علائم حیاتی خوبی داشته باشه
مشکل پزشکی نداشته باشه
خوب شیر بخوره بستگی داره ب خیلی چیزا

من ۳۵ هفته و ۴ روز زایمان کردم
سه روز دستگاه بود به خاطر ترشحی ک تو کانال زایمان خورده بود

دختر من ۳۶ هفته و یک روز
نرفت دستگاه

سوال های مرتبط

مامان صالح 💙سامیار مامان صالح 💙سامیار روزهای ابتدایی تولد