۷ پاسخ

نه بابا من 7روز پیش زایمان کردم 37هفته6روز با وزن 2کیلو 900بچم یه ثانیم نه دستگاه رفت نه چیزی دکتر گف36به بعد بچه سالم سالم رسیدس

نیاز باشه دکتر آمپول ریه میزنه در صورتی که سزارین باشی تو طبیعی خودش ریه باز میشه اما اگر قند داشته باشی تایمی که کیسه آب پاره بشه نمیزنن چون قند می‌ره بالا

نه منم پسرم ۳۷دنیا اومد

نه احتمال خیلی زیااااااااد نمیره

من ۳۷ زایمان کردم دخترم ۳ کیلو بود و اصلا هم دستگاه نرفت خداروشکر

من خودم ۳۷هفته به دنیا اومدم ۴کیلو بودم😂😐نگران نباششش از ۳۰ هفته به بعد کامل کامله

پسرم 37اومد نرفت دستگاه مشکلی نداشت

سوال های مرتبط