۸ پاسخ

من چند روز پیش بچه ام رو ۳۷ هفته به دنیا آوردم اما نرفت دستگاه خداروشکر

منم قراره ۳۷هفته ۴روز زایمان کنم

سلام ببخشید شما36هفته چندروزین

من پسر اولم ۳۷هفته ب دنیا اومد دستگاه هم نرف

من بستری بودم بیمارستان تخت بغلیم ۳۷ هفته به دنیا اورده بود گفتن تنفسش تند هست دوروز دستگاه بود مرخص شد

نه دخترم نرفت دستگاه

پریشب بیمارستان بودم خانومه ۳۳ هفته زایمان کرد نرفت دستگاه بچش اوردن تو بخش خیلیم خوب بود نی نی

این بستگی داره من 40هفته هم دیدم رف دستگاه

سوال های مرتبط

مامان آرین و فسقلی💙 مامان آرین و فسقلی💙 روزهای ابتدایی تولد