خانوما کسی بوده بچش 37 هفته دنیا بیاد و بره تو دستگاه؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

من ۳۶ هفته دنیا اومد دستگاهم نرفت الانم ۸ سالشه 😃

عزیزم زن داییم امروز زایمان کرد با وز ۲۳۰۰ نرفت دستگاه

آخه چرا باید بچه ۳۷هفته دنیا بیاد بره دستگاه؟!بچه کامله دیگه

😐بستگی به مشکلش داره
اگه مشکلی نداشته باشه که نمیره
اگه خدایی نکرده مشکلی هم داشته باشه که میره


بچه من ۲۶ هفته دنیا اومد با وزن ۸۴۰ گرم
۳ ماه داخل ان آی سی یو بیمارستان نمازی شیراز بستری بود

الان خداروشکر داخل ۹ ماه هست و مشکلی نداره

اگه آمپول ریه زده باشه 34هفته هم دستگاه نمیره

الان بچه 33 هفته اومده دنیا دستگاه نرفته ولی بچه 39 هفته رفته دستگاه😶😶😶😶😶

من 37 زایمان،کردم با وزن کم خدارو شکر دستگاه نرف

فامیلامون ۳۵ هفته زایمان کرد دستگاه نرفت

من ۳۷ هفته زایمان کردم دستگاه نرفت

بچه من 36 هفته به دنیا اومد دستگاه نرفت

جاریم ۳۶ هفته زایمان کرد بچش نرفت دستگاه

سوال های مرتبط

مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری