کسی دیدین ۳۷ هفته به دنیا بیاد بچش بره دستگاه؟

۹ پاسخ

ن اصلأ نگران نباشید

بچه من 37 هفته یک روز اومد با زن 3609 یک هفته بستری بود اکسیژنش پایین بود

بچه اول من ۳۷ هفته بدنیا اومد وزنشم ۳ کیلو و امپول بتامتازون زده بودم قبلش و نرفت دستگاه با منم مرخص شد

خواهرم 37 هفته 5 روز رفت خواهرشوهرش 36 هفته 4 روز نرفت

دخترم اب داخل شکم کمی خورده بود، چهار روزnicuبود

دستگاه رفتن یا نذفتن به هفته ربطی نداره مونده به شرایط بچه

من ۳۶هفته و ۶ روز بودم خداروشکر دستگاه نرفت

نه نرفته دستگاه ۳۷تقریباکامله این دوسه هفته آخر برای وزنگیری بیشتر

فکنم اگه وزنش خوب باشه نمیره

سوال های مرتبط

مامان آرین😍❤️ مامان آرین😍❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۳ ماهگی