ن اصلأ نگران نباشید
بچه من 37 هفته یک روز اومد با زن 3609 یک هفته بستری بود اکسیژنش پایین بود
بچه اول من ۳۷ هفته بدنیا اومد وزنشم ۳ کیلو و امپول بتامتازون زده بودم قبلش و نرفت دستگاه با منم مرخص شد
خواهرم 37 هفته 5 روز رفت خواهرشوهرش 36 هفته 4 روز نرفت
دخترم اب داخل شکم کمی خورده بود، چهار روزnicuبود
دستگاه رفتن یا نذفتن به هفته ربطی نداره مونده به شرایط بچه
من ۳۶هفته و ۶ روز بودم خداروشکر دستگاه نرفت
نه نرفته دستگاه ۳۷تقریباکامله این دوسه هفته آخر برای وزنگیری بیشتر
فکنم اگه وزنش خوب باشه نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.