من دخترم ۳۷ هفته و ۲ روز دنیا اومد مشکلی هم نداشت
دختر من ۳۷هفته و۴روز دنیا اومد ۳روز دستگاه بود
منم ۳۷و ۲ روز بودش
بع خاطر تپش قلبش رفت دستگاه ۴ یا ۵روز رفت دستگاه
من زایمان اولم ۳۵ هفته ۵ روزش بود بدنیا اومد البته دوروز قبلش امپول ریه زدن وقتی بدنیااومد دستگاه نرفت
چرا ۳۷ هفته میخای بدنیا بیاری؟
من ۳۷روزو۳روزبوددنیااومد۱۰روزان ای سیوبستری بودخوب شدخداروسکرمشکل تنفس داشت پسرم
من 37و 4 روز دستگاه نرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.