خانما کسی بود ۳۷ هفته و ۲ روز بچش به دنیا بیاد بره دستگاه؟

۶ پاسخ

من دخترم ۳۷ هفته و ۲ روز دنیا اومد مشکلی هم نداشت

دختر من ۳۷هفته و۴روز دنیا اومد ۳روز دستگاه بود

منم ۳۷و ۲ روز بودش
بع خاطر تپش قلبش رفت دستگاه ۴ یا ۵روز رفت دستگاه

من زایمان اولم ۳۵ هفته ۵ روزش بود بدنیا اومد البته دوروز قبلش امپول ریه زدن وقتی بدنیااومد دستگاه نرفت
چرا ۳۷ هفته میخای بدنیا بیاری؟

من ۳۷روزو۳روزبوددنیااومد۱۰روزان ای سیوبستری بودخوب شدخداروسکرمشکل تنفس داشت پسرم

من 37و 4 روز دستگاه نرفت

سوال های مرتبط

مامان آرین و فسقلی💙 مامان آرین و فسقلی💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۳ ماهگی