۸ پاسخ

اصلا بره مگ چی میشه دایجا بهش میرسن تحویلت میدن دیگ باجم چرا خودتو ناراحت میکنی من دوروز دستگا موند مرخص شد

بچه من۳۶ هفته و۴ روز بدنیا اومد با وزن۳ کیلو ولی دستگاه نرفت

دکتر هفته قبل بمن گف شاید بره شاید نره ، حالا چرا استرس گرفتی زهرا؟

خیر بیشتر وقتا بیشتر بچه ها 35 هفته به بعد دیگه هر وقت دنیا بیان نمیرن دستکاه

بچه کامله
خیلییییی احتمالش کمه

ن عزیزم احتمالش کمه
چند کیلوعه؟

نه عزیزم بچه از ۳۷کامله

نبا نمیره

سوال های مرتبط