۴ پاسخ

بدون امپولم نمیره من ۳۷و۴روززایمان کردم بدون امپول ریه

من ۳۶ اومد دو روز رف با آمپول ریه

من ۳۵یع روز اومد دستگاه نرفت نمیره

نه فک نکنم بچه الان کامله

سوال های مرتبط