ببین بستگی داره یه سری بچه ها به موقع هم به دنیا میان باز میرن دستگاه همه چی بسته به شرایط نوزاد داره
پسر منم همین بود نرفت دستگاه
من دقیقا پسرم تو سی و هفت هفته و چهار روز دنیا اومد خداروشکر دستگاه هم نرفت بچه از سی و شش اوکی هست من آمپول ریه هم نزدم اصلا
آمپول ریه زدی دیگه نمیره دستگاه
نه عزیزم من ماما همراهم بهم ۳۷ هفته و ۲ روز وقت سزارین داده آمپول ریه رو هم زدم
من 37هفته و چهار روز دنیا امد 7روز توی دستگاه بود
من بچه ام دقیقا سر همین تایم به دنیا آمد دستگاهم نرفت
همین ک رفتی تو ۹ماه اگ امپول ریه رو زده باشی نمیره دستگاه
نه دکتر من بیشتر مریض هاشو ۳۷ هفته ۴ روز به دنیا اورده
نه دیگه چراباید بره دستگاه این هفته خوبخ دیگه نگران نباش منم ۳۷ هفته و ۲روزمه هی دردا میادو میره نگران نیستم الان کاملا
نه بچه از ۳۶هفته کامله
سلام
بچه خواهرم تقریبا همین شرایط رو داشت نرفت دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.