اره.
من 36هفته زایمان کردم امپول ریه هم نزده بودم با این که بند ناف هم محکم پیچیده بود بچه دستگاه نرفت فقط یکی دوساعت ساعت برا اطمینان تحت نظر بود
من ۳۵ هفته زایمان کردم چون ۳۳ هفتگی امپول ریه زدن برام بچم نرفت دستگاه
به خانومه ۳۶ هفته زایمان کرد سرکلاژی بود امپول ریه زده بود قبلش ، باز بچش رفتnicu
آره من آمپول ریه زدم دکترم گفت 35هفته به بعد مشکلی نیست دیگه واسه بدنیا اومدنش
بله کامله
والا میکن کامل دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.