۳۷ هفته و ۱ روز کامله؟ ۳۰ هفته آمپول ریه هم زدم

۷ پاسخ

اره.

من 36هفته زایمان کردم امپول ریه هم نزده بودم با این که بند ناف هم محکم پیچیده بود بچه دستگاه نرفت فقط یکی دوساعت ساعت برا اطمینان تحت نظر بود

من ۳۵ هفته زایمان کردم چون ۳۳ هفتگی امپول ریه زدن برام بچم نرفت دستگاه

به خانومه ۳۶ هفته زایمان کرد سرکلاژی بود امپول ریه زده بود قبلش ، باز بچش رفتnicu

آره من آمپول ریه زدم دکترم گفت 35هفته به بعد مشکلی نیست دیگه واسه بدنیا اومدنش

بله کامله

والا میکن کامل دیگه

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی