۶ پاسخ

ای بابا

من ۳۷هفته و سه چهارروز اورژانسی زایمان کردم خداروشکر کامل بود بدون امپول ریه

بدون امپول ریه مگه ۳۷ هفته بچه کامل نیس؟

من ۳۶ هفته کامل بودم خداروشکر بچم دستگاه نرفت هفته ۲۷ آمپول ریه زده بودم

فداتشم من ۳۷ هفته کامل شد زایمان کردم اورژانسی امپول ریه هم نزده بودم

من ۳۷ هفته و ۴ روز زایمان کردم
امپول ریه رو نصف دوز هفته ۲۸ زدم
خداروشکر بچم مشکلی نداشت،دستگاهم نرفت

سوال های مرتبط

مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی