خانما بچه ۳۳ هفته و ۴ روز میره تو دستگاه ؟؟ امپول ریه هم زدم

۸ پاسخ

اگر وزن جنین بالاباشه کمتر دستگاه میمونه عزیزم

پسربزرگم ۳۳هفته‌و۵روزش بود زایمان کردم ولی ۴۸ساعت قبل ۲ دوز امپول ریه زدم وزنش۲۵۰۰بود فقط ۲شب دستگاه رفت خداروشکر ‌ولی بعدش زردی بالا داشت بستری بود
این بارداریمم ۳۰هفته امپول ریه ۲ دوز دریافت کردم ان‌شالله که تا آخر بارداری تحمل میکنیم زایمان زود رس نمیکنیم

بین یک تا دو هفته میزان

اره عزیزم می‌ره ولی انشاالله زود میگذره میدنش بهت بغلت

مونده به بچه تنفسش و وزنش اینا

بستگی به شرایط نی نی و وزنش داره

جنین تا ۳۸ هفته کامل میشه احتمالا چند روز بره بارم مونده به شرایط نینی

اره عزیزم
پسر دایی من که رفت
امپول ریه هم زده بود
ولی بازم ۱۲ روز توی دستگاه بود

سوال های مرتبط