اگر ۳۳/۳۴هفته بچه بدنیا بیاد ، امپول ریه هم زده باشیم حدودا چن روز دستگاه میره ؟

۳ پاسخ

نگران نباش به امید خدا انشالله تا ۳۶/۳۷ میرسونی
من خودمم درد دارم و امپول ریه باید بزنم قندمم یکمی بالاس فردا بستریم میکنن نامه ی بستری داده دکترم


اگرم زود به دنیا بیاد باامپول ریه ک زدی اوکی نهایت چند روز میره دستگاه
فقط سعی کن تغذیه ات خوب باسه تو این چند هفته وزن نی نی بیشتر بشه پروتئین ( قارچ کبابی ،ماهی،سینه مرغ ،کباب،بستنی،حلیم) خیلی خوبه تونستی بخور

هنوز بستری !؟

همکار من بچش ۳۰ هفته دنیا اومد ۷ روز بخاطر رود دنیا اومدن موند دستگاه ۴ تا ۵ روزن بخاطر زردی

سوال های مرتبط

مامان روژان و ژوانا مامان روژان و ژوانا ۱۰ ماهگی