نگران نباش به امید خدا انشالله تا ۳۶/۳۷ میرسونی
من خودمم درد دارم و امپول ریه باید بزنم قندمم یکمی بالاس فردا بستریم میکنن نامه ی بستری داده دکترم
اگرم زود به دنیا بیاد باامپول ریه ک زدی اوکی نهایت چند روز میره دستگاه
فقط سعی کن تغذیه ات خوب باسه تو این چند هفته وزن نی نی بیشتر بشه پروتئین ( قارچ کبابی ،ماهی،سینه مرغ ،کباب،بستنی،حلیم) خیلی خوبه تونستی بخور
هنوز بستری !؟
همکار من بچش ۳۰ هفته دنیا اومد ۷ روز بخاطر رود دنیا اومدن موند دستگاه ۴ تا ۵ روزن بخاطر زردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.