مگه گفته ۳۴هفته سزارین شی
ماشالله خدا حفظش کنه چیا خوردی شیطون بگو منم بدونم چون احتمال زایمان زود رس دارم ۳۱ هفته رفتم ۲ کیلو بود دکتر گفت خوبه ولی اگر زود رس بشه میره دستگاه برا همین میخام چاقاله بشه نره اگر زحمتی نیست ک بگی
احتمال زایمان زود رس دادن بهت؟آمپول ریه اگر همش زده باشه و بچه حداقل یک هفته بعد از آمپول بدنیا بیاد چند روزی نگهش میدارن بعدم بچها نارس با زردی بیشتری بدنیا میان بخاطر همین تحت مراقبت قرار میگرن ایشالله ک تا آخر نگه میداری گل گلی نترس
چند بار زدی امپول ریع و اخرین بار چند هفته بود
حتمانه من بچه ابجیم وبچه خالم ۳۵بودن نرفتن
نه نمیره انشالله
ممکنه بخاطر تنفسش بره دستگاه
من دخترم ۳۶هفته و۶روز به دنیا اومد ۵دوز هم امپول ریه زده بودم ولی یک روز رفت دستگاه
تازه دکترم میگفت تو خیلی شانس اوردی وگرنه باید بیشتر میرفت دستگاه
در حد ۳ ۴ روز میره ۳۴ هفته در حد ۹ ۱۰ روز
من 35هفته 4روز زایمان کردم. هفته پیش. بچه ام دستگاه نرفت. کامل بود 3400هم وزنش بود.
به احتمال بالا بله میره دستگاه
فکرنکنم دیگه چون دخترخواهرشوهرم ۲۳۰۰ بود نرفت دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.