۱۸ پاسخ

سلام مامان فاطمه حالتون خوبه؟بهترشدید؟

عزیزم منم همین استرس و امروز گرفتم میترسم بچم خوبه خداروشکر وزنش دکتر سونو منو ترسوند گفت دیابت نداری گفتم آزمایش که دادم قندم پایین هم بود ولی نمیدونم چرا اینقدر ترسیدم بخاطر وزنش بقران نمیدونم چکار کنم

ربطی ب وزن نداره شاید تنفس اش مشکل داشته باشه خدایی نکرده بره دستگاه
وزنش ک‌عالیه ماشالله شاید دستگاه نره اصلا نگران‌نباش اصلا

انشاالله که نیاز به دستگاه نیست صحیح و سالم بغلش کنی 😍🤲🏻

فکر نکنم عزیزم
۳ کیلو خیلی خوبه

نه عزیزم ماشالله وزنش خوبه ریه هاشم کامله

چیا خوردی وزن بچتون ماشالا خوب بود گلم ایشالا نمیره تو دستگاه،سزارین شدین؟

‌چی خوردی عزیزم ماشالله بچت وزنش خوبه چشم بد دور ازش

نه عزیزم نمیره ماشاالله وزنش خوبه
آمپول هم زدی انشالله بسلامتی بغلش کنی

نه عزیزم نمیره دستگاه چون هم‌وزنش خوبه هم امپول ریع زدی

نه نمیره عزیزم وزنش خوبه انشالله که نمیره

ننن عزیزممممم
الکی به خودت استرس نده
انشالله همونی میشع که صلاحتون 🥹❤️

نه وزنش خوبه بعید میدونم

نه بنظرم ۳کیلو خوبه

انشاالله که نمیره

الان نینیت ۳ کیلوعع ماشاالله از هیچی نترس

اگه سر حال باشه مشکل خاصی نباشه نمیبرن

نه چرا باید دستگاه بره

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد