بچه ۳۵ هفته بدنیا بیاد دستگاه میره ؟

۱۷ پاسخ

دکتر بهت گفته ۳۵ هفته یا خودت میترسی🥲
اینقدر پیش بینی نکن به قول شوهر من🤦🏻‍♀️☹️

عزیزم آبریزشت تموم نشده دائم خیس میشی آب دورش چند بود که مرخصت کردن

دختر عمه من نرفت ۳۵ هفته دقیق

بستگی‌داره عزیزم به رشد هربچه
یکی‌تو‌این سن یا کمتر دستگاه نمیره
یکی باهفته بیشتر بازم دستگاه میره

فک کنم اگه وزنش خوب باشه از ۳۴ ب بعد دستگاه نره

امپول ریع بزن تحت نظر دکتر

قشنگم بچه دایی من 34هفته بدنیا اومد دستگاه هم نرفت غصه نخور ایشالا به موقع سروقت زایمان می‌کنی عزیزم

پسر من ۳۵.۶ روز بدنیا اومد دستگام نرفت😍

بستگی ب نینی داره

اگ امپول ریه زدی نگران نباش

عزیزم چکار کردی شما خونه ای یا بستری

۳۵ هفته میره دستگاه اما اگه وزنش خوب باشه سه چهار روز بیشتر تو دستگاه نمیمونه

بستگی به شرایط بچه داره
دیروز یکی از خانوما میگفت بچه 35 هفته دنیا اومده ولی دستگاه نزاشتن

عزیزم بستگی ب رشد بچه داره

بستگی داره
دختر خواهر شوهرم ، ۳۵ به دنیا اومد و فقط یکی دو روز فقط تو دستگاه بود

اره میره دستگاه

بچه من۳۷هفته و۴روز دنیا اومد رفت دستگاه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۸ ماهگی
مامان 🌱🌼 هلسا و گلسا 🌼🌱 مامان 🌱🌼 هلسا و گلسا 🌼🌱 ۳ ماهگی
مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد