خانما بچه تو۳۶ هفته بدنیا بیاد میره دستگاه

۱۱ پاسخ

فک نکنم

ممکنه بستگی داره چقدر از اعضا تکمیل شده باشه ولی میگن بهتره زیر ۳۷ دنیا نیاد چون میشه زایمان زودرس

دختر منم ۳۶ بدنیا اومد اوکی بود البته آمپول ریه زده بودم

من 36 و 6 روز زایمان کردم نرفت دستگاه خداروشکر

نه نمیره

بستگی به بچه داره پسر داداش من ۳۵ هفته تمام بدنیا اومد چند ساعتی رفت دستگاه

کامله فک نکنم بره

واسه من رفت

فک نکنم

فکرکنم بره عزیرم

من ۳۶ هفته و۴روز بود خداراشگر نرفت

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد