خانما نوزاد 36 هفته و چهار روز بدنیا بیاد میره دستگاه؟!

۱۰ پاسخ

نه عزیزم

نه گلم

برامن ۳۶هفته و۳روز بود رفت انشالله ک برا شما نمیره

نه دختر من نرفت ولی اگه بیمارستان خصوصی باشه انقدر ع×وضی ان ب خاطر پولشون یکم میخوابونم ب من گفتن حتما میخوابه رفتم دولتی ک هزینه دستگاه ندم گفتن کامله اصلا نیاز نیس

نه کامله

معمولا اگع احتمال زایمان زودرس باشه یه آمپول ریه هست میزنن که ریع بچه زودتر کامل بشه که اگع زود اومد تنفسش مشکل نداشته باشه. یه هفته قبل زایمان باید امپول زده باشی

نه دیگه

من ۳۵ هفته بود نرفت دستگاه یکی دیگه بود ۳۶ هفته رفت بستگی ب تنفس نوزاد داره

من کامل ۳۶ بودم نرفت دستگاه خداروشکر

نه فکرنکنم

سوال های مرتبط

مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی