مونده ب وزن بچه ریه اش
بعد میگن دخترا کمتر میرن دستگاه
بستگی به وزن و ریه اش داره یکی دیدم نرفته بود یکی رفته بود
امپول ریه زده باشی و وزنشم خوب باشه دستگاه نمیزه
بستگی داره ممکنه بچه ۳۹هفته هم بره دستگاه ولی پسر من ۳۵ بدنیا امد یکساعت رفت دستگاه محض اطمینان مشکلیم ندلشت
رقایی احتمالا اینبار بری آمپول ریه بهت میده به اکثرا میده.دوهفته دیگه نوبت داری؟ازشم بپرس.قرصم برای زردی بچه میده که بخوری قبل زایمان
نه عزیزم من دخترم ۳۳ هفته به دنیا اومد همه چیزش عالیه بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.