مامانا اگر بچه تو ۳۲ هفته بدنیا بیاد میره دستگاه ؟

۵ پاسخ

بستگی به بچه داره
اینکه چقدر تکامل پیدا کرده باشه
پسر همسایمون ۳۲ هفته بدنیا اومد دستگاه نرفت
درحالی که خواهرش ۳۷ هفته بدنیا اورد بچشو گذاشتن داخل دستگاه

اره .من ۳۳ هفته زایمان کردم ۱۶ روز بستری بودن

امپول ریه بزنی نهایتا یک هفته دستگاه بره

بستگی داره به وزن و شرایط جسمی مخصوصا ریه معمولا از ۳۶ هفته دستگاه نمیرن حتی ۳۲ هفته هم بد نیست اما هستن بچه هایی که ۴۰ هفته بودن و بازم دستگاه رفتن

منم همش فک میکنم با این شرایط بدی که تو کشور هست اگه برقا بره بیمارستان برق داره برای بچه نارس؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد