بچه تو ۳۴ هفته بدنیا بیاد میره دستگاه

۵ پاسخ

وارد ماه نهم که میشی امکان داره که دستگاه نره،بستگی به خود نینی داره بعضیا ۳۷ هفته هم میرن بعضیا ۳۴ هفته نمیرن

بچه دوستم ب دنیا اومد نرفت البته قبلش آمپول ریه زده بود

آره می‌ره ولی ب این چیزا فکر نکن مگه الکیه

شرایطا فرق می‌کنه یکی بوده ۳۲ هفته با وجود آمپول ریه اگه هم دستگاه رفته باشه فقط یک روز
یکی ۳۵ ۳۶ هفته می‌ره دستگاه

اره

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی