۹ پاسخ

ن زندایی من ب دنیا اومد 35 همش 3 روز بود

شایدم نمونه

۳۵ هفته دو هفته ای میمونه

دختر من ۳۵ هفته به دنیا اومد نرفت دستگاه

۳۵هفته دنيا امد دخترم دستگاه نرفت

برادرزادم ب دنیا امد تو دستگاه نموند،،کلا ۵تاشون زود دنیا امدن و خداروشکر با مادرشون مرخص شدن،،

مونده به بچه دختر عموی من 7ماهگی دنیا اومد دستگاه هم نموند

خسته شدی
تو ک هفته ات بالاس
من چی بگم سه ماه دیگ دارم

چرا تواین هفته عزیزم؟فکرکنم تا۳۷ هفته بمونه دستگاه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد