دوست من 34 هفته بچش ب دنیا اومد اصلا دستگاه نرفت بستگی ب شرایط بچه داره اگ همه چیزش اوکی باشع نمیره دستگاه
سلام خانما ببخشید کسی بوده که تو هفته 32تا34درد کمروزیرشکم داشته باش من خیلی درد دارم رفتم دکتر گفت طبیعی خیلی نگرانم
بستگی داره یکی میخاد یکی نمیخاد ولی ۱۰ روز معمولا نگه میدارن
فکر نمیکنم تو ۳۵ هفته دیگه نیاز به دستگاه باشه همه چیز بچه تشکیل شده تو اون زمان،اگر اشتباه نکنم بعضیا تو این هفته سزارین میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.