۴ پاسخ

من ۳۶ و ۳ بودم دستگاه نرفت
البته آمپول ریه زده بودم

اره من ۳۶و شش روز بود

من دخترم دستگاه نرفت ۳۷ هفته بود

دختر من دستگاه نرفت

سوال های مرتبط