خانما ۳۷هفته بچه ب دنیا بیاد دستگاه میره؟

۳ پاسخ

نه از ۳۶ معمولا نمیره

بچه من ۳۶ هفته چند روز دنیا اومد نرفت دستگاه

والا دکتر من که میگفت۳۷هفته دیگه بچه کامله

سوال های مرتبط