۷ پاسخ

پسر من طبیعی ۳۷ هفته و ۲ روز بدنیا ۲۶۰۰ دستگاهم نرفت ماشاالله هشیار👌🏻

بچه من ۳۷ کامل امد ۲۴۰۰ دستگاه نرفت

دختر من ۲۴۰۰ بود دستگاه نرفت
۳۷ هفته و دو روز

وزنش ۳باشه خیر دستگاه نمیره

چرا زود برا زده مشکل چی بوده

فک نکنم
من‌بچم سی و‌شش بدنیا اومد خداروشکر نرفت دستگاه

وزنش سه باشه

سوال های مرتبط