۳ پاسخ

نه من ۳۶ هفته و سه روز مجبور شدم زایمان کنم خداروشکر بچه دستگاه نرفت نگران نباش

فک نمیکنم چون کامله دیگه

نه من دخترم ۳۷هفته دنیا اومد با همین وزن خداروشکر دستگاه نرفت روز بعدش مرخص شدیم

سوال های مرتبط