۸ پاسخ

من ۳۶ و دوروز زایمان کردم خداروشکر دستگاه نرفت

۳۷ هفته و۲ روز بچه به دنیا اومد خداروشکر دستگاه نرفت البته آمپول ریه هم زده بودم

من ۳۴اومد و دستگاه نرف

من راس ۳۷ زایمان کردم

وزنش خوب باشه دستگاه نمیره

من 37زایمان کردم بچم دستگاه نرفت فقط اکسیژن کم داشت تواسیوبودچندساعت

منم ۳۵ هفته دیدم دستگاه نرفته

36هفته دیدم و زیر دستگاه نرفته

سوال های مرتبط