۶ پاسخ

دختر خاله من 1ماه پیش تو شمس سزارین کرد شده بود 25میلیون و 2روزهم دخترش تو دستگاه مونده اونم شده بود 10میلیون انشالله ک ماتو تو دستگاه نمی‌مونه
اسم دکترت چیه

عروس خاله من ۳۴هفته زایمان کرد اصلن بچش دستگاع نرفت

نی نی زنداداشم یه روز موند فقط اونم با خودش مرخص شد

ممکنه اصلا دستگاه نره اگ وزنش خوب باش یا تنفسش
وزنش چند بود

ممکنه اصن نره دستگاه ممکنه هم چند روز بره بستگی به وزن داره و تنفس

وزن و ریش کامل باشه نه

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی