خانوما تو هفته من بچه بدنیا بیاد میمونه🥲

۴ پاسخ

اره انقد علم پیشرفت کرده که بتونن نگهش دارن نگران نباش

بله عزیزم چرا نمونه؟
۷ ماهشم میمونه شما که توی ماه هشتی
فوقش چند روز میزارن دستگاه تا زیر نظر باشه

آره عزیزم،من بچه قبلیم 32 هفتهدنیا اوند سالم سالم الان پنج سالشه

میره دستگاه

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پارسا💙آوین💗 مامان پارسا💙آوین💗 هفته چهلم بارداری
مامان رضا🍼💙 مامان رضا🍼💙 ۷ ماهگی