در کل یه هفته احتمالا دستگاه بمونهیه سری بچه ها هم دستگاه نمیرن
بعضیا میگن بعضیا نمیرن
من ۳۴ هفته ۹روز موند
من ۳۵هفته و۴روز زایمان کردم
الان دخترم ۴روزه ان ای سیو بستریه
امپول ریه ام زده بودم
بستگی به بچه داره
گلم مورد دیدم ۳۸ هفته دنیا اومده رفته ۲۰ روز دستگاه یکیم همین دیردز تو گهواره دیدم ۳۳ هفته زایمان کرده اصلا دستگاه نرفته حتی آمپول ریه هم نزده بوده.بستگی به بچه داره اما تو هفته شما اگرم بره فک نکنم بیشتر از ۱ هفته بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.