خانوما
بچه ۳۲ هفته بدنیا بیاد میمونه؟؟؟

۶ پاسخ

اره عزیزم فقط اگر امپول ریه رو تزریق نکردین بزنین

اره

من ۶ماهگی بدنیا امدم زنده موندم 🫠
نگران نباش هیچی نمیشه ایشالله سر وقتت زایمان میکنی

بله عزیزم از ۲۸ هفته زنده میمونه

اگر خدا بخواد ۲۴ هفته هم میمونه(که مورد داشتیم توایران)
پسر من ۳۲ هفته به دنیا اومد ۲روز رفت دستگاه فقط
عمل جراحی داشت عمل شد دیگه تو دستگاهم‌نبود

من شنیدم هفت ماه به بعد می مونه ۳۲ هفته فکر می کنم بمونه اگر خدا بخواد

سوال های مرتبط

مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان پارسا💙آوین💗 مامان پارسا💙آوین💗 هفته چهلم بارداری
مامان رضا🍼💙 مامان رضا🍼💙 ۷ ماهگی
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی