دخترا اگه هفته ۳۲ و۳۳ بچه به دنیا بیاد میمونه؟؟

۹ پاسخ

اره عزیزم باید تو دستگاه تحت مراقبت باشه بعدشم دکترت تشخیص بده زایمان زودرس داری بهت آمپول ریه میزنه

پسر من ۳۱ هفته و ۶ روز بدون اینکه قبلا آمپول ریه زده باشم به دنیا اومد و شکر خدا الان ۳ سال و ۸ ماهشه... ۸ روز هم توی بیمارستان بستری بود وقتی به دنیا اومد.

اگر به جز ریه مشکل دیگه ای نباشه اره

من دوستم دوقلو ۳۲ هفته آورد ولی آمپول ریه رو زده بود ی هفته یا ده روز بچه هاش تو دستگاه بودن و مرخص شد خداروشکر

خواهرم بخاطر پلاکت خیلی پایینش دکتر مجبور شد ۳۲هفته بچه رو سزارین کنه خداروشکر بچه اصلا دستگاه نرفت

اره ولی به شرط آمپول ریه و بستری شدن بچه میمونه

آره ولی چون رشد نکرده ده الی۱۵ روز می‌ره دستگاه
یک بنده خدایی از فامیلا بچش۳۲ هفته آمد با وزن ۲۶۰۰
۱۲ روز تو دستگاه بوده

اره عزیزم امپول ریه میزنن بعدم بچه روان ای سیوبستری میکنن چندوقتی وبعدمرخص میکنن

آره فقط باید آمپول ریه زده باشی

سوال های مرتبط

مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وسوم بارداری