خانوما اگه تو این هفته بچه به دنیا بیاد میمونه؟؟

۴ پاسخ

بله عزیزم توکل برخدا
به این چیزا اصلا فکر نکن گلم

سلام عزیزم بله میمونه ممکنه چند روز دستگاه بره

میمونه
ولی واسه خودت زجر اور میشه چون حداقل تا دو ماه زیر دستگاه میمونه

میمونه ولی دستگاه میره چند وقتی
زایمان زودرسی خدایی نکرده ؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری