۲۸ به بعد دیگمی مونه
البته همه چی به خاست خداست
بچه دیدم ۶ ماهه دنیا اومد و الان بزرگ شده
یکی هم تو ۹ ماه بچشو از دست داد
دختر من 28 هفته 5 روز بدنیا اومد 45 روز تو دستگاه بود الانم خداروشکر امسال پیش دبستانی میره
موندن یه بحثه، سالمموندن یه بحث
۲۵ تا ۳۰ هفته ممکنه بمونه ولی خونریزی مغزی بکنه مثلا بچه فلج بشه در آینده خدایی نکرده
بالای ۳۰ و کلا هرچی سن بره بالاتر جنین رسیده تر باشه این اتفاقا کمتر میفته هم شانس موندنش بیشتره هم احتمال عوارض
از ۷ ماهگی ولی تا یه مدت باید تو دستگاه باشه
اینجا من چند نفر رو دیدم ۳۰ هفته زایمان کرده بودن و مونده بود اما حدود یک ماه میره دستگاه
داشتیم تو فامیل ۳۴ هفته دنیا اورده و سالم بوده و دستگاه نرفته
۲۸ هفته ب بعد اما زیاد باید تو دستگاه بمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.