۷ پاسخ

۲۸ به بعد دیگ‌می مونه
البته همه چی به خاست خداست
بچه دیدم ۶ ماهه دنیا اومد و الان بزرگ شده
یکی هم تو ۹ ماه بچشو از دست داد

دختر من 28 هفته 5 روز بدنیا اومد 45 روز تو دستگاه بود الانم خداروشکر امسال پیش دبستانی میره

موندن یه بحثه، سالم‌موندن یه بحث
۲۵ تا ۳۰ هفته ممکنه بمونه ولی خونریزی مغزی بکنه مثلا بچه فلج بشه در آینده خدایی نکرده
بالای ۳۰ و کلا هرچی سن بره بالاتر جنین رسیده تر باشه این اتفاقا کمتر میفته هم شانس موندنش بیشتره هم احتمال عوارض

از ۷ ماهگی ولی تا یه مدت باید تو دستگاه باشه

اینجا من چند نفر رو دیدم ۳۰ هفته زایمان کرده بودن و مونده بود اما حدود یک ماه میره دستگاه

داشتیم تو فامیل ۳۴ هفته دنیا اورده و سالم بوده و دستگاه نرفته

۲۸ هفته ب بعد اما زیاد باید تو دستگاه بمونه

سوال های مرتبط

مامان دخملی🥹🎀 مامان دخملی🥹🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان 🐣🩵کوروش🩵🐣 مامان 🐣🩵کوروش🩵🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ساره مامان ساره روزهای ابتدایی تولد