بچه از چند هفته به بعد دنیا بیاد میمونه.

۸ پاسخ

عزیزم بچه از ۲۸هقته می‌تونه زنده بمونه اما نارسه
از۳۵هفته زایمان کاملا ایمنه بدون نیاز ب دستگاه

27هفته بع بعد میمونه پسر من33هفته دنیا اومد

هفته امن ۳۳ هفته است

ماما گفت تاقبل ۳۷ بچه دنیا بیاد زایمان زودرس حساب میشه و بچه کامل نیست بعد ۳۷ کامله
ولی جواب سوالتو دقیق نمیدونم

۷ ماه کامل شده باشه

میگن 27 هفته به بعد امکان موندنش تو دستگاه هست

میگن ۳۰ هفته اگه آمپول ریه زده باشی
منم خیلی استرس دارم ک خدایا حداقل تا یه ماه دیگه بسلامت بگذرونم

۳۷ب بد کامله بچه

سوال های مرتبط

مامان ساره مامان ساره روزهای ابتدایی تولد
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان 🐣🩵کوروش🩵🐣 مامان 🐣🩵کوروش🩵🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق خانوم🎀 مامان فندق خانوم🎀 ۳ ماهگی
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری