از چند هفته به اونور بچه به دنیا بیاد میمونه

۶ پاسخ

از ۳۴ به اونور حتما حتما میمونه

بعد از ٣٠ هفته فك ميكنم ميمونه دختر خاله من بچه اش ٦ ماهه دنيا اومدم موند الان ١٧ سالشه

بستگی داره ب وزن و ریه ولی در کل میگن ۲۷ هفته ب بعد میمونه هرچند سخته و میره دستگاه

میگن از 28 به بعد آمپول ریه زده باشی احتمالا میمونه

از٣٢هقته

فکر کنم ۲۸،۲۹ هفته

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان دخملی🥹🎀 مامان دخملی🥹🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🐣🩵کوروش🩵🐣 مامان 🐣🩵کوروش🩵🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری