خانم ها بچه چند هفته به بعد دنیا بیاد میمونه؟

۳ پاسخ

خدا هر وقت بخواد نگه می‌دارد به هفته و اینا ربطی نداره.توکلت به خدا باشه

از ۲۴بستگی ب دستگاه داره ک توشهرتون هست و خواست خدا

از ۲۸ هفته به بعد میمونه ولی تو دستگاه تعداد روزای بیشتر
هرچی بیشتد داخل شکم بمونه کمتر تو دستگاه نگهش میدارن
البته اگه مشکلش فقط زود به دنیا اومدن باشه مشکل دیگه ای نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان دخملی🥹🎀 مامان دخملی🥹🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق خانوم🎀 مامان فندق خانوم🎀 ۳ ماهگی