خانما بچه از چند هفته کامله و دنیا بیاد میمونه

۹ پاسخ

37به بعد کامل هست زنده بودن هم 28به بعد

دختر من ۳۴,اومد دستگاه هم نرفت

هرچی بیشتر بمونه بهتره که احتمال زردی کمتره وزنشون خوبه بلعشن خوبه

من شنیدم بعضی ها از بیست هشت هفته داخل دستگاه زنده موندن

36هفته و6روز

۳۰به بعد
دیدم تو اینستا بعضیا از ۲۴ زنده میمونن
البته جنین دختر مقاومتره تا پسر

من اینجا دیدم یکی ۳۴ بدنیا اورد دستگاهم نرفته بود

۳۷به بعد ۳۶ احتمال دستگاه رفتن هش

۳۶ به بعد

سوال های مرتبط

مامان فندق خانوم🎀 مامان فندق خانوم🎀 ۳ ماهگی
مامان ساره مامان ساره روزهای ابتدایی تولد
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی