جنین از ۲۸ هفته به بعد کامله دنیا بیاد میره دستگاه ولی زنده میمونه؟

۵ پاسخ

خدانکنه زود ب دنیا بیا میتونی نگهشون داری تا 36هفته عزیزم امپول ریه هم میزنی امید خذا بچه صحیح و سالم

نه معلوم نميكنه زنده بمونه يا نه چون ريه هاش تكميل نشده

سی هفته به بعد تو دستگاه معمولا می مونه، بعضی ها زیر سی هفته هم با دارو نگه میدارن ریه اش کامل شه ولی من بیمارستان بودم دکترم میگفت ریسکش ۳۲به بعد خیلی کمتره

پسر خاله ام تو ۲۹هفته بدنیا اومد تا دوماه بستری بود الان ماشاالله بزرگ شده ۴سالشه

زنده میمونه اما مشکلات خاص خودش رو داره چون هنوز اندام های بدنش تکمیل نشده یکم عوارض بعدش رو داره
تازه دختر من ۳۶ هفته دنیا اومد دستگاه هم نرفت اما دریچه معدش تشکیل نشده بود و تا ۲ سالگی با دارو بهش غذا میدادم
اگر دارو نمی‌دادم ذره ای غذا تو معدش نمیموند فوری میآورد بالا

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان آرن 
🥺🫀 مامان آرن 🥺🫀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی