ان شاءالله که نینی ها نارس به دنیا نیان بنظرم امنترین جا براشون قبل نارس بودن شکم مادره ان شاءالله هممون هم خودمون هم نینی هامون سالم باشیم .
۲۶ هفته ولی بیمارستانی که خیلی خوب باشه من نوزاد ۲۶ هفته تو بیمارستان صارم تهران دیدم
۳۰ هفته
من بچه ۶ ماهه هم دیدم مونده بستگی داره خدا چی بخواد
من دیدم ۲۶ هفته نگه داشتن
از ۳۰ به بالا میمونه با دستگاه دیگه
فک کنم ۲۸هفته به بعد
باز دقیق نمیدونم
اگ وزنش خوب باشه ۲۸ ، ۳۰ به بعد میمونه
ولی ۳۲ ۳۳ دیگه صددرصد میمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.