دخترا جنین از چند هفته به دنیا بیاد میمونه؟

۱۱ پاسخ

هفت ماهگی به بعد

28ببعد

بستگی به وضعیت داره یکی ۲۸ هفته میمونه یکی دیگه نه یا حای بالاتر
ولی ۳۶ به بعد بهتره

عزیزم دخترآباجیم 26هفته اومدبه دنیاخداروشکرالان 2ساله هسته پسرخودم 32هفته اومدبه دنیاالان 13سالشه خداروشکر

۲۸ به بعد با دستگاه های پیشرفته میمونه

افکار همیشگی من...😂🥲

دختر من ۳۶ هفته دنیا اومد دستگاه هم نرفت

همین امدوز یه خانوم تو گهواره ۲۹ هفته زایمان کرد البته ۲۹ هفتش هنوز پر نشده بود ولی خداروشکر بچه‌اش رفت دستگاه و وضعیتش خوبه

فک کنم از هفته 30به بعد

زودترم میمونه مونده به وضعیتش دیگه

34 معمولا

سوال های مرتبط

مامان آرن 
🥺🫀 مامان آرن 🥺🫀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان مهدیار♥️♥️ مامان مهدیار♥️♥️ ۵ ماهگی
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان شکوفه گیلاس🌸 مامان شکوفه گیلاس🌸 هفته سی‌وششم بارداری